vrijdag 17 januari 2014

Mujeres al borde de un ataque de nervios - Almodovar, 1988.

Hoes
Een beetje een waardeloze film. Niet, dat we nou helemaal niet gelachen hebben, het was soms zo absurd dat we dat nog wel konden... Maar nee, echt vermaak was het niet. Voor ons tenminste niet. Ligt aan ons - of anders vast wel aan het feit dat het een film van 1988 was, de film was gedateerd.
Trailer
Het Spaans was een pietsie te volgen, 'encantada' en 'lo siento' . Nee, niet echt veel, weet ik wel...

Getikte echtgenote, ervandoor op een motor

Alle vier gestoord

Die ogen!

Vond ik wel grappig: het liefdesnest in de fik

Steeds dezelfde gekke taxichauffeur... Álles was gek!
 
En laat ik ermee besluiten dat de film reuze goed ontvangen werd, heel veel nominaties kreeg,  en ook een aantal prijzen. Het ligt dus vast aan mij dat ik er niks aan vond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten